Вітаю Вас


на персональному блозі майстра виробничого навчання

Бондар Ганни Вікторівни


з професії: Діловод. Адміністратор. Касир (установи)

пʼятницю, 10 жовтня 2014 р.

Я, Бондар Ганна в 2011 році вступила до ВПУ №25 м. Хмельницького, навчалась на Секретаря керівника, а потім на діловода.  В 2014 році його ж закінчила. Після закінчення училища я спробувала себе у роботі оператора комп'ютерного набору.
Але нещодавно доля мені подарувала великий шанс, мені запропонували спобувати себе у ролі майстра виробничого навчання,  для мене це було цікаво.
Щось дізнатися нове з професії викладача.
Мені дають багато порад І я дослуховуюсь до кожного викладача, який  вже не перший рік працює в училищі. І я їм дуже дякую за все чого вони мене навчили, навчають та ще навчать. 
На данний момент я працюю над планами уроків, та темами.
Думаю учням на виробничому навчанні буде цікаво дізнатись щось нове про професію яку вони обрали.

Немає коментарів:

Дописати коментар