Вітаю Вас


на персональному блозі майстра виробничого навчання

Бондар Ганни Вікторівни


з професії: Діловод. Адміністратор. Касир (установи)

неділю, 8 листопада 2015 р.

Я-викладач! Я-студент!

Нещодавно я приїхала з файного міста Тернополя.
Так як в мене ще немає вищої освіти я здобуваю її у Тернопільському національному економічному університеті. 


Бути студентом, хочу сказати вам, не дуже легко, так як пострібно потрібно багато вчити, щоб потім отримати хорошу оцінку з певного предмета. 


Але за 2 роки мого навчання у ВНЗ я сесію складаю вчасно та якісно...та отримую певне задоволення від того що я взнаю якусь інформацію нову від своїх вчителів які нас навчають. 








В університеті вчитись дуже цікаво є викладачі які можуть з тобою і пожартувати і водночас бути в певний момент серйозними.




Мені подобається вчитись у ТНЕУ і тому я продовжую навчання на 4 курсі а далі й на 5 піду курс.


Немає коментарів:

Дописати коментар